- Modalitat Presencial
- Acreditació Assistència i Aprofitament
- Tipus de formació Curs
- Àmbit: Comunicació, informació i habilitats
- Codi: C24-150
- Dies: 13, 20 i 27 de novembre i 4 i 11 de desembre de 2024.
- Horari: de 16.30 a 19.30 hores.
- Durada: 15
- Places: 25
- Lloc: Reus. Centre d'Innovació i Formació Boca de la Mina
Objectius
. Comprendre el concepte de qualitat en l'atenció ciutadana i millorar les habilitats necessàries per donar una atenció al públic de qualitat.
. Desenvolupar habilitats comunicatives per dur a terme comunicacions eficaces i eficients amb la ciutadania.
. Conèixer i posar en pràctica els elements del procés d'atenció a la ciutadania a les diferents situacions que es presenten en l'Administració local.
. Aprendre a manejar diferents tipus de situacions conflictives i a donar la resposta més adequada.
. Conèixer i aplicar els elements de l'atenció telefònica en l'atenció al públic.
Programa
1. Qualitat i atenció al ciutadà.
2. La comunicació interpersonal i l'atenció al públic.
3. El procés d'atenció al ciutadà.
4. Resolució de situacions conflictives.
5. L'atenció telefònica.
Destinataris
Personal de l'Administració local, preferentment que dugui a terme tasques d'atenció a la ciutadania.
Metodologia
Expositiva amb participació molt activa dels participants.
Requisits
Sense requisits específics.
RP-F01-06 edi.2