- Modalitat Videoconferència
- Acreditació Assistència
- Tipus de formació Curs
- Àmbit: Jurídic
- Codi: C25-157
- Dies: 7, 9, 14 i 16 d'octubre de 2025
- Horari: de 16.30 a 18.30 hores
- Durada: 8
- Places: 25
- Lloc: Plataforma de videoconferències Cisco Webex
Objectius
. Conèixer elements teòrics i pràctics dels diferents tipus de convenis a partir de l'anàlisi dels seus continguts.
. Identificar els elements clau de la tramitació dels convenis.
. Analitzar la repercussió econòmica de l'aprovació del conveni.
Programa
1. Concepte de conveni, naturalesa, característiques, límits i contingut.
2. Convenis entre administracions publiques i diferència amb altres figures.
3. Convenis entre administració pública i particulars i diferències amb altres figures.
4. Procediment: elaboració, informes, aprovació, formalització, eficàcia, publicitat i transparència.
5. Compliment de conveni i altres causes d'extinció.
6. Incompliment de conveni, règim impugnatori i rescabalament per danys
Destinataris
Personal tècnic i administratiu de l'Administració local implicat en la gestió de convenis, responsables de gestió pressupostària i assessors de control intern. Aquesta activitat formativa implica assistir en modalitat videoconferència, en conseqüència, amb la vostra inscripció us comprometeu a disposar d’un espai adequat amb les condicions tècniques apropiades per seguir amb normalitat les sessions. És incompatible l’assistència a l’acció formativa amb la dedicació a altres tasques.
Metodologia
Enfocament interactiu que combina l'exposició de continguts, el plantejament de dubtes i l'intercanvi d'experiències.
Requisits
Es requereix per participar-hi un ordinador, connexió a internet i càmera web.
S'ha de tenir la càmera connectada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.