Formació

C25-160 / Curs: Fonaments de la gestió pública innovadora

  • Modalitat Presencial-Videoconferència
  • Acreditació Assistència i Aprofitament
  • Tipus de formació Curs
  • Àmbit: Gestió estratègica i qualitat
  • Codi: C25-160
  • Dies: del 2 d'octubre al 17 d'octubre. Sessións de videoclasse: 2, 9 i 16 d’octubre i sessió presencial: 17 d’octubre de 2025
  • Horari: Videoclasse de 10 a 14 hores i presencial de 9 a 15 (12 h videoclasses + 6 h presencials)
  • Durada: 18
  • Places: 25
  • Lloc: Reus. Centre d'Innovació i Formació Boca de la Mina + Plataforma cisco webex
Data límit d'inscripcions

Objectius

. Conèixer el paradigma de la gestió pública innovadora.
. Conèixer els conceptes claus vinculats a la innovació organitzativa.
. Detectar les àrees de l'organització on es pot implementar innovació.
. Conèixer i utilitzar eines de gestió innovadora.

Programa

1. Administració pública actual:
- Administració pública. Reptes i oportunitats.
- Introducció al paradigma de la gestió pública innovadora.
2. Innovació en la gestió pública:
- Innovació i valor públic.
- Creació de cartera de serveis innovadora. Oceans blaus i vermells.
3. Innovació en la gestió pública:
- Contractació pública innovadora, sostenibilitat i finances, governança basada en dades.
- Organització, persones i comunicació.

Destinataris

Personal tècnic de gestió, comandaments intermedis i direccions d'ens locals, preferentment personal amb càrrec directiu.
Aquesta activitat formativa hi ha dues sessions que implica assistir en modalitat videoconferència, en conseqüència, amb la vostra inscripció us comprometeu a disposar d’un espai adequat amb les condicions tècniques apropiades per seguir amb normalitat les sessions. És incompatible l’assistència a l’acció formativa amb la dedicació a altres tasques.

Metodologia

Exposició teòrica amb exercicis pràctics.

Requisits

Es requereix per participar-hi un ordinador, connexió a internet i càmera web.
S'ha de tenir la càmera connectada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.