La Diputació

Sessió ordinària del Ple del dia 22 de desembre de 2023 a les 10.00 h

  • Agenda institucional
  • Què: Sessió ordinària del Ple del dia 22 de desembre de 2023 a les 10.00 h
  • On: Saló de Plens
  • Quan: 22 desembre 2023
  • Hora: De 10:00 h a 10:30 h
  • Publicat20/12/2023

SECRETARIA GENERAL

1. Aprovar l'acta de la sessió ordinària celebrada el dia 1 de desembre de 2023.

 

CONTROL I FISCALITZACIÓ

2. Donar compte dels decrets de la Presidència del núm. 6646 al núm. 7074 de l'any 2023.

 

3. Donar compte del decret de Presidència núm. 2023-0006753 de 29 de novembre de 2023, de modificació dels membres de la Comissió Informativa de Desenvolupament i Gestió Pressupostària.

 

4. Donar compte del decret de Presidència núm. 2023-0006781 de 30 de novembre de 2023, de nomenament de personal eventual de confiança.

 

ASSUMPTES DICTAMINATS PER LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE DESENVOLUPAMENT I GESTIÓ PRESSUPOSTÀRIA

Intervenció

5. Donar compte de l’informe definitiu de l’actuació 17-PCF23 Revisió dels terminis de justificació de les subvencions amb dos anys o més d'antiguitat pendents de justificar, corporació.

 

6. Donar compte de l’informe definitiu de l’actuació 20-PCF23 Revisió dels pagaments a justificar, Patronat de Turisme.

 

Recursos Humans, Ocupació i Emprenedoria

7. Resoldre la petició de compatibilitat de personal funcionari interí per acumulació de tasques del CEE Alba, per desenvolupar una segona activitat al sector privat per compte d'altre prestant els seus serveis com a professora de violí a l’escola de música Rambla Músic.

 

8. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal de l’Escola i Conservatori de Música a Tortosa i Reus, per desenvolupar una segona activitat, per compte propi, com a terapeuta global.

 

9. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal del CEE Alba per desenvolupar una segona activitat com a professora a l'Escola Municipal de Música de l’Ajuntament d’Alcover.

 

10. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal del CEE Alba, per exercir com a professora a l’Institut Joan Amigó i Callau del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

 

ASSUMPTES DEL CONSELL RECTOR DE BASE-GESTIÓ D’INGRESSOS

11. Acceptar la delegació de facultats en matèria de recaptació en període voluntari i en període executiu de la taxa per llicències urbanístiques, la recaptació en període voluntari i la inspecció de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres i l’especificació de la delegació de la recaptació de les taxes i preus públics de l’Ajuntament de Prat de Comte.

 

PRECS I PREGUNTES