L’èxit d’un projecte emprenedor no depèn només d’una bona idea o d’un pla de negoci ben estructurat: les habilitats comunicatives són clau per generar confiança, construir relacionssòlides i transmetre la proposta de valor de manera clara i autèntica.
Aquesta càpsula ofereix un espai pràctic per prendre consciència dels propis estils comunicatius i identificar patrons que poden dificultar la col·laboració. A partir d’un enfocament vivencial i participatiu, aprendrem eines per adaptar-nos millor als diferents interlocutors i situacions, alinear la comunicació amb els propis valors i gestionar converses amb un alt component emocional.
Objectius
- Desenvolupar una millor comprensió dels estils comunicatius propis i dels altres per millorar les relacions comercials/laborals.
 - Identificar patrons de comunicació que generen tensió o conflicte i aprendre a mitigar-los amb eines pràctiques.
 - Promoure una comunicació més efectiva, que reforci la confiança i la seguretat psicològica en l’entorn laboral/emprenedor.
 
A qui va dirigit
- Persones emprenedores que volen potenciar les seves relacions professionals, ja sigui amb clients, socis, proveïdors o col·laboradors, i que busquen desenvolupar habilitats comunicatives per impulsar amb èxit els seus projectes.
 
Programa
En aquesta càpsula formativa de 3,5 hores es tractaran els següents continguts:
- BLOC 1: Estils comunicatius i autoconeixement
- Introducció als estils de comunicació
 - Com impacta la nostra manera de comunicar en la percepció que generem en els altres
 - Adaptabilitat i flexibilitat relacional
 
 - BLOC 2: Comunicació reactiva vs comunicació conscient
- Toxines de la comunicació i els seus antídots
 - Escolta activa, empatia i regulació emocional
 - Com abordar converses difícils de manera constructiva
 
 
Docència
- Montserrat Asensio, coach, psicòloga i facilitadora d’equips.
 
Metodologia
- Taller vivencial i pràctic en el qual les persones participants aprenen a partir de la pròpia experiència.
 - Sessió experiencial integradora: Connecta les habilitats personals, emocionals i professionals per afrontar els reptes amb confiança, claredat i presència per poder gestiona les emocions, millorar la comunicació i establir relacions més constructives amnb clients, col·laboradors i socis.
 - Finalitza amb un pla d’acció aplicable immediatament.
 
Inscripcions
- 
Pots realitzar la teva inscripció gratuïta a aquesta formació clicant AQUÍ!
 - 
Si desitgeu rebre un correu per estar informats de noves formacions, esdeveniments i jornades només cal que ompliu aquest formulari demanant-ho.
 - 
Per a més informació podeu enviar un correu a ocupacioiemprenedoria@dipta.cat o bé trucar al 977.296.691.