El màrqueting digital ha esdevingut una eina imprescindible per als emprenedors i les empreses petites i mitjanes. Per això és fonamental desenvolupar estratègies orientades al món digital i aprofitar al màxim els avantatges del màrqueting digital.
En aquestes seccions, explicarem recursos i tècniques de màrqueting digital que ens ajudaran a posicionar i donar valor a la nostra marca: branding, pla de màrqueting digital, estratègies d’atracció, posicionament (SEO), analítica web i eines Google. Posarem al vostre abast casos pràctics i aplicarem tècniques als casos reals dels assistents.
Objectius:
.Conèixer els aspectes principals del branding
.Aprendre recursos per a crear estratègies de comunicació efectives
.Saber crear un pla de màrqueting
.Conèixer el SEO per millorar la presència de la nostra marca als cercadors
.Aprendre la importància de comunicar i el màrqueting de continguts
.Saber analitzar dades analítiques
.Aprendre a utilitzar adequadament les eines de Google per a posicionar i analitzar
A qui va dirigit:
Emprenedors, empresaris i gerents del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre que volen formar-se per aplicar i desenvolupar, en la seva pròpia empresa, recursos i tècniques de màrqueting digital per posicionar i donar valor a la seva marca.
Dies:
1, 3 i 8 d’abril de 2019. Horari: De 16.00 a 20.00 h.
Adreça:
Centre de Formació Integral de la Diputació de Tarragona
Boca de la Mina, 35-37
Reus
-
Enllaços relacionats: