Amb aquesta assistència, l’ens sol·licitant rep el suport de la Diputació de Tarragona per a l’assessorament tècnic en l’execució de l’exercici de la funció interventora, d’acord amb la legislació vigent, que inclou:
- Assistència en la implementació d’un sistema informàtic per a l’exercici de la funció interventora i assistència en l’ús i manteniment del programari.
- Assistència en la formació i en l’ús de l’eina “Mòdul de la funció Interventora (MFI)”.
Modalitats de prestació del servei:
1. Ens locals integrats amb la plataforma d’administració digital ACTIO
Descripció: Prèvia sol·licitud de la prestació de l’assistència, a aquells municipis que ja disposin de la Plataforma de tramitació digital ACTIO, se’ls integrarà automàticament el mòdul de funció interventora en la plataforma ACTIO.
2. Ens locals NO integrats amb la plataforma d’administració digital ACTIO
Descripció: Prèvia sol·licitud de la prestació de l’assistència, se’ls facilitarà l’accés al mòdul de funció interventora.
Documentació que cal aportar:
- Formulari de sol·licitud emplenat
- Certificat de l’acord del Ple d’aprovació del règim de fiscalització i intervenció limitada prèvia de despeses i obligacions de requisits bàsics, d’acord amb el Decret 424/2017 i els Acords del Consell de Ministres, vigents en cada moment.
- Si escau, certificat de l’acord del Ple d’aprovació de la inclusió d’altres requisits complementaris i diferents als bàsics generals i als addicionals del ACM.
- Declaració d’acceptació de condicions del servei i designació dels rols dels usuaris:
Rol Usuari: només podran gestionar (crear, editar, i validar) els informes del seu ens.
Rol Gestor: podran gestionar els informes de l'ens, i a més a més, podran gestionar la secció "C" del seu ens, incorporant-hi els aspectes a fiscalitzar aprovats pel Ple de la Corporació.
Requisits obligatoris d'accés al servei:
- Presentar la sol·licitud signada
- Aportar la documentació requerida
- Aportar el document de les condicions i designació dels rols signat