El festival Landing - New Trends on Tourism Communication (https://landing-madrid.com), celebrat en el marc de la fira internacional de turisme Fitur, a Madrid, ha premiat com a 'millor vídeo de destinació de l'estat' l'audiovisual 'Acaronar'. Es tracta d'una peça inèdita creada pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona a les Terres de l'Ebre mitjançant la productora Wow Tapes, en col·laboració amb Filmsnòmades. L'audiovisual, rodat en anglès i de gairebé 4 minuts de durada, es difondrà pròximament a través de les xarxes socials.
La presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació, Meritxell Roigé, s'ha mostrat satisfeta per un guardó que, segons ha destacat, "demostra un cop més la potència de les Terres de l'Ebre com a destinació turística de natura, i que així mateix inclou atractius de gran rellevància en l'aspecte patrimonial". Per a Roigé, "aquest premi esdevé una injecció d'optimisme per a un sector que, a por a poc, torna a la normalitat. Des del Patronat treballem per afavorir al màxim la reactivació del turisme a les Terres de l'Ebre i la Costa Daurada".
Gestionades per la Diputació de Tarragona, totes dues marques turístiques estan presents aquests dies a Fitur, una de les cites imprescindibles en el calendari anual de promoció turística. La presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó, acompanyada de Meritxell Roigé i de la vicepresidenta del Patronat, Camí Mendoza, van visitar la fira internacional aquest passat dimecres. Un total de 27 ens públics i privats de la demarcació s'hi promocionen de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació.