Ajuntaments i altres ens locals

Assistència en Secretaria Intervenció per activitat pròpia de les funcions de secretaria intervenció com a titulars en places exemptes

  • Estat En termini
  • Tipus d'actuació Assistència als municipis

Amb aquesta assistència, l’ens sol·licitant rep el suport del personal secretari interventor de l'Àrea de Concertació i Assistència Municipal per dur a terme l’activitat pròpia de les funcions de secretaria intervenció com a titulars en places exemptes. Aquesta assistència es prestarà a aquells ajuntaments que acreditin que compten amb els serveis d’un auxiliar administratiu i que compten amb l’acord del Ple de l’ajuntament acceptant el compromís de constituir, en el termini màxim de 18 mesos, una agrupació amb altres municipis en la qual s’estableix la plaça de secretari interventor, d’acord amb la legislació vigent.


Municipis de les comarques del Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre i el Baix Penedès amb places exemptes de Secretaria Intervenció.

Subjecte a taxa segons l'ordenança fiscal reguladora de les taxes de la Diputació de Tarragona, vigent.

La quota està constituïda per la suma del cost de les hores de dedicació.

El cost per hora de servei prestat per un secretari-interventor es fixa en 43,20 €.

Quan el subjecte passiu de les taxes establertes per la prestació dels serveis sigui una administració local, s’aplicaran a la quota els següents coeficients/percentatges de reducció:

                                                                                                                Coeficient    % reducció
Ajuntaments declarats exempts de l'obligació de mantenir el
lloc de treball de secretaria intervenció                                                0,1                 90%

Ajuntaments amb una població fins 500 habitants                             0,2               80%

Ajuntaments amb una població de 501 a 2.000 habitants                 0,3               70%

Ajuntaments amb una població de 2.001 a 3.000 habitants               0,4             60%

Ajuntaments amb una població de 3.001 a 4.000 habitants               0,5             50%

Ajuntaments amb una població de 4.001 a 5.000 habitants               0,6             40%

Ajuntaments amb una població de 5.001 a 8.000 habitants               0,7             30%

Ajuntaments amb una població superior a 8.000 habitants                 1                  -


L’import mínim que resulti per liquidació de la taxa, una vegada aplicats els coeficients anteriors, es fixa en 60 €.

Sense documents relacionats.

  • Sol·licitud Assistència Municipal

    Assistència en Secretaria Intervenció per activitat pròpia de les funcions de secretaria intervenció com a titulars en places exemptes

    A partir del 04/11/2015
    Informació

    El tràmit "Sol·licitud Assistència Municipal" és el tràmit de sol·licitud d’assistència jurídica, econòmica i tècnica al Servei d’Assistència Municipal, d’acord amb el catàleg de serveis vigent

    Sense documents relacionats.

T'ajudem, contacta amb nosaltres