Vivim en un entorn empresarial canviant i complex on s'ofereixen productes i serveis gairebé idèntics en termes de qualitat i preu. A més a més, la clientela demana més personalització, i una relació amb les empreses més empàtica, àgil i personalitzada. Per tot això, aconseguir l'excel·lència en el servei al client és una estratègia diferencial per a les empreses de nova creació a l'hora de captar i fidelitzar clients.
Posar el nostre focus en la clientela ens permet impulsar les vendes, la millora continua i la sostenibilitat del negoci. Una estratègia d'empresa basada en l'experiència del client, es determina a través del coneixement profund de la persona que hi ha darrere, en la capacitat d'escoltar-la, i en entendre com és la seva vivència integral quan es relaciona amb el nostre negoci.
Objectius:
- Identificar i visualitzar quin tipus d'experiència estem oferint i com podem optimitzar-la.
-
Descobrir àrees d'oportunitat per tal de millorar la comunicació, les vendes, la tecnologia i l'eficiència dels processos interns.
-
Empatitzar amb la clientela i convertir-nos en la seva primera opció de compra
-
Impulsar la innovació i la millora contínua amb l'ajuda d'una eina pràctica i adaptable a la realitat de cada negoci.
A qui va dirigit
Persones emprenedores, empresàries individuals, professionals autònomes o freelance que desitgin tenir eines que els permetin analitzar i millorar l’experiència dels seus clients, potencials o reals.