La Costa Daurada promociona, des d’aquest dilluns i fins al proper 8 de novembre, la seva oferta turística a la World Travel Market de Londres, una de les fires professionals del sector turístic més importants del món. La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, i el president del Patronat de Turisme de la Diputació, Carlos Brull, han assistit a la primera jornada de la fira, durant la qual han mantingut reunions amb professionals del sector que han augurat un creixement d’operacions a l’Aeroport de Reus l’any vinent.
En concret, la companyia Jet2 ha anunciat un creixement del 13% en les places ofertades des des de l’Aeroport de Reus per al 2024 i del 17% per al 2025, quan també preveu obrir una nova ruta amb destinació a la ciutat anglesa de Liverpool. Per la seva part, la companyia TUI també ha augurat un augment de les operacions actuals cap a Regne Unit, França i Alemanya per a la propera temporada. Aquests són els resultats de la primera jornada de la World Travel Market, tot i que, fins al 8 de novembre, representants de la Diputació i del Patronat de Turisme tenen previstes més entrevistes estratègiques amb touroperadors, companyies aèries i agències de viatges d’arreu del món amb l’objectiu d’afavorir l’arribada del mercat britànic a la Costa Daurada i que podrien donar nous fruïts.
La marca Costa Daurada es promociona aquestes dies a la World Travel Market amb un espai propi dins de l'estand de Catalunya. La destinació participa a la World Travel Market a través del Conveni Córner, que engloba diversos municipis, empreses i associacions turístiques que formen part de la marca turística i que permet que participin conjuntament a diverses fires, sumant d’aquesta manera esforços i optimitzant els recursos. Enguany, la delegació a la fira de Londres, encapçalada pel Patronat de Turisme de la Diputació, compta amb la participació dels patronats i oficines de Turisme de Cambrils, Cunit, el Vendrell, Vila-seca, Tarragona, amb l’Associació Hotelera Província Tarragona, l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la Provincia de Tarragona, l’Associació Hotelera Costa Daurada i Terres de l’Ebre, l’Associació d’Apartaments Turístics de Costa Daurada i Terres de l’Ebre, l’Associació de Càmpings Tarragona, Priorat Enoturisme, l’Associació Costa Daurada Destinació de Golf i Pitch&Putt, Nàutic Parc i la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la Província de Tarragona.
La World Travel Market és un esdeveniment de referència per als diferents actors de la indústria del viatge i és una cita obligada en la planificació de la promoció de les destinacions turístiques. Enguany aquest esdeveniment compta amb la presència de més de 5.000 destinacions i ofereix grans oportunitats de networlking i d’establir connexions de negoci.