SECRETARIA GENERAL
1. Aprovar l'acta de la sessió ordinària celebrada el dia 27 d'octubre de 2023.
CONTROL I FISCALITZACIÓ
2. Donar compte dels decrets de la Presidència del núm. 5791 al núm. 6645 de l'any 2023.
3. Donar compte del decret de Presidència núm. 2023-0005899 de 24 d'octubre de 2023 de revocació temporal de la delegació de competències a la diputada delegada de Promoció Social i Cultural.
4. Donar compte del decret de Presidència núm. 2023-0005967 de 26 d'octubre de 2023, de nomenament de membre de la Junta de Govern.
5. Donar compte del decret de Presidència núm. 2023-0006102 de 3 de novembre de 2023, de renúncia de personal eventual de confiança.
6. Donar compte del decret de Presidència núm. 2023-0006386 de 14 de novembre de 2023, d'esmena d'error material detectat en el decret de Presidència núm. 2023-0005052 de 7 de setembre de 2023 i de formalització del nomenament d’un membre en representació del grup polític Junts en el Consell Rector del Patronat de Turisme.
PROPOSTES DE PRESIDÈNCIA
7. Canviar un representant corporatiu de la Diputació de Tarragona en diversos organismes i entitats.
8. Designar la representant dels ens locals en el Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili.
ASSUMPTES DICTAMINATS PER LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE DESENVOLUPAMENT I GESTIÓ PRESSUPOSTÀRIA
Intervenció
9. Aprovar inicialment el pressupost general de la corporació i els seus organismes autònoms per a l’exercici 2024.
10. Establir i aprovar la norma reguladora del preu públic per a l’elaboració de vídeos com a forma de cooperació amb les activitats turístiques.
11. Donar compte de la primera modificació del Pla Anual de control financer 2023.
12. Donar compte de l'estat d'execució del pressupost de la corporació i els seus organismes autònoms. 3r trimestre 2023.
Recursos Humans, Ocupació i Emprenedoria
13. Aprovar l'Instrument de planificació plurianual per a la reducció de la temporalitat a la Diputació de Tarragona.
14. Aprovar inicialment la plantilla de personal de la Diputació de Tarragona i dels seus organismes autònoms corresponent a l’exercici 2024.
15. Aprovar la Relació de llocs de treball de la Diputació de Tarragona i dels seus organismes autònoms corresponent a l’exercici 2024.
16. Amortitzar el lloc de treball de personal directiu de gerent/a i derogar l’Instrument d’ordenació del personal directiu.
17. Aprovar inicialment la modificació del Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels empleats de la Diputació de Tarragona.
18. Aprovar la massa salarial del personal laboral de la Diputació de Tarragona i els seus organismes autònoms per a l'any 2023.
19. Suspendre i deixar d’aplicar el Pacte i els Convenis del personal de la Diputació, així com els Decrets de la diputada delegada de Recursos Humans, Ocupació i Emprenedoria número 2023-0000579 de 13/02/2023 i del president de BASE-Gestió d’Ingressos número 2023/254 de 13/02/2023 de concessió dels premis de 25, 30 i 35 anys de serveis efectius, i instar-ne la revisió d’ofici.
20. Ratificar l’acord de la Mesa General de Negociació de data 17 de novembre de 2023 relatiu a l’”Establiment de nous criteris per a la baremació de mèrits en els processos selectius derivats de l’estabilització”.
21. Resoldre la petició de compatibilitat de personal funcionari de carrera de la unitat d’Inspecció i Comprovació de l’Organisme Autònom BASE-Gestió d’ingressos, per desenvolupar una segona activitat com a consultor (professor col·laborador) a la UOC durant el primer semestre del curs acadèmic 2023-2024 (exp. 2023-0023141).
22. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal de l’Escola d’Art i Disseny de Tarragona per desenvolupar una segona activitat, per compte propi, com a fotògraf a PixelMoreno S.L.
23. Resoldre la petició de compatibilitat de personal eventual de confiança adscrit al Grup Polític ERC de la Diputació de Tarragona per exercir com Alcalde de l’Ajuntament dels Garidells.
24. Resoldre la petició de compatibilitat de personal funcionari de carrera de la unitat d’Inspecció i Comprovació de l’Organisme Autònom BASE-Gestió d’ingressos, per desenvolupar una segona activitat com a consultor (professor col·laborador) a la UOC durant el primer semestre del curs acadèmic 2023-2024 (exp. 2023-0023481).
25. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral fix de l'Escola i Conservatori de Música de Tortosa per desenvolupar una segona activitat, per compte propi, com a creadora i coordinadora de tallers, concerts interactius i projectes musicals per la Fundació Pau Casals.
26. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral fix de l'Escola i Conservatori de Música de Tortosa per desenvolupar una segona activitat com a professor associat a la Universitat Rovira i Virgili durant el curs acadèmic 2023-2024.
27. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal de l'Escola d'Art i Disseny de Reus per desenvolupar una segona activitat en el sector privat, per compte propi, com a dissenyadora-artesana.
28. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral fix de l’Escola d’Art i Disseny de Tarragona per desenvolupar una segona activitat com a consultor (professor col·laborador) a la UOC durant el primer semestre del curs 2023-2024.
29. Resoldre la petició de compatibilitat de personal funcionari interí de la unitat de Regió del Coneixement de l'Àrea de Projectes Europeus i Regió del Coneixement, per desenvolupar una segona activitat com a consultora (professora col·laboradora) a la UOC durant el primer semestre del curs acadèmic 2023-2024.
30. Resoldre la petició de compatibilitat de personal funcionari de carrera de l’Àrea de Secretaria, per desenvolupar una segona activitat com a professor associat a la Universitat Rovira i Virgili durant el curs acadèmic 2023-2024.
31. Donar compte de la pròrroga i ratificar l'acord de la Mesa General de Negociació de 9 de novembre de 2023 de modificació del sistema general d’avaluació de l’acompliment i de les normes de distribució del fons de productivitat general de l’any 2021 a l’any 2023.
Tresoreria
32. Donar compte del compliment dels terminis de pagament de les obligacions comercials del 3r trimestre de l'any 2023.
ASSUMPTES DEL CONSELL RECTOR DE BASE-GESTIÓ D’INGRESSOS
33. Aprovar els límits de les operacions de tresoreria de l'Organisme Autònom BASE-Gestió d'Ingressos per a l’exercici 2024.
34. Aprovar provisionalment la modificació de l’Ordenança fiscal de la Diputació de Tarragona reguladora de la Taxa per prestació de serveis encomanats a BASE-Gestió d’Ingressos.
35. Acceptar la delegació de facultats en matèria de recaptació en període voluntari de la taxa per ocupació de la via pública amb taules i cadires de l’Ajuntament de Flix.
36. Acceptar la delegació de facultats en matèria de la recaptació en període voluntari de les execucions subsidiàries, la recaptació en període executiu del preu públic per usos del Complex Esportiu Municipal, la revocació de la recaptació de la taxa de camins i l’especificació de la delegació de la recaptació de les taxes i preus públics i de l’Ajuntament de la Sénia.
37. Acceptar la delegació de facultats en matèria de recaptació en període voluntari de l’impost sobre l’increment del valor dels terrenys de naturalesa urbana de l’Ajuntament de Llorenç del Penedès.
38. Acceptar la delegació de facultats en matèria de recaptació de les multes per infraccions de trànsit i l’encàrrec de la realització de les actuacions de caràcter material, tècnic o de serveis necessàries per a l’exercici de la competència sancionadora de l’Ajuntament de Llorenç del Penedès.
39. Acceptar la delegació de facultats en matèria de recaptació de les multes per infraccions de trànsit i l’encàrrec de la realització de les actuacions de caràcter material, tècnic o de serveis necessàries per a l’exercici de la competència sancionadora de l’Ajuntament de Móra la Nova.
40. Donar compte de l'acord del Consell Rector de BASE-Gestió d'Ingressos de data 21 de novembre de 2023 relatiu a l'aprovació del Conveni únic de col·laboració entre l’Agència Tributària de Catalunya i BASE-Gestió d’Ingressos.
PRECS I PREGUNTES