- Modalitat Semipresencial
- Acreditació Assistència
- Tipus de formació Curs
- Àmbit: Joventut
- Codi: C24-142
- Dies: Aula virtual: del 18 al 31 d'octubre de 2024. Sessions presencials: 18 i 25 d'octubre de 2024.
- Horari: de 9 a 13 hores (8 h presencials + 2 h virtuals)
- Durada: 10
- Places: 21
- Lloc: Reus. Centre d'Innovació i Formació Boca de la Mina
Objectius
. Entendre l’estat actual i l’evolució de les xarxes socials.
. Adquirir eines per millorar l’eficàcia de la comunicació digital amb joves.
. Conèixer bones pràctiques referents a ús saludable, monetització i impacte social de les xarxes.
. Millora del coneixement de xarxes concretes com ara Instagram, TikTok, Youtube o Twitch.
Programa
1. Marc general de les xarxes socials, tendències i influencers.
2. Llenguatge d’Internet en la comunicació per a joves: Viralitat, mems, algoritmes i bones pràctiques.
3. Anàlisis de xarxes en profunditat: Instagram, Tik Tok, Youtube, Twitch.
4. Consells per a l'optimització de recursos en la gestió de les xarxes socials i en l’elaboració de campanyes digitals.
Destinataris
Personal de l’Administració local que utilizi les xarxes i que estigui en contacte amb els joves.
Metodologia
Explicació teòrica dels diferents temes, seguida d’exemples reals i actuals. Exercicis en espai lectiu i també entre sessions i tancament amb repàs dels treballs realitzats per l’alumnat.
Requisits
Sense requisits específics.
RP-F01-06 edi.2