Turisme

El Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022 prioritza la desestacionalització del turisme a la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha col•laborat amb l’Agència Catalana de Turisme durant el procés d’elaboració del document, presentat avui a Reus i a Tortosa
  • Publicat19/03/2019

Més de 60 empreses i entitats del sector turístic de la Costa Daurada i més de 30 de les Terres de l’Ebre presents a Reus i Tortosa, respectivament, per tal de conèixer el contingut del Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022. El document de l’Agència Catalana de Turisme contempla la voluntat d’enfortir les relacions amb els patronats de turisme de les diputacions catalanes, l’increment dels viatges durant els mesos de març a maig i a l’octubre, així com l’augment de la despesa mitjana dels visitants.

La presentació dels objectius i accions concretes marcats des de l’Agència Catalana de Turisme ha comptat amb l’assistència del president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Martí Carnicer, tant a Reus com a Tortosa. També ha participat de la presentació a Tortosa la directora dels Serveis Territorials d’Empresa i Coneixement a les Terres de l’Ebre, Mercè Miralles. Les dues presentacions les ha fet el director de l’Agència Catalana de Turisme, David Font, davant els representants del sector del nostre territori.

El Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022 prioritza la desestacionalització del turisme a la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre
El Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022 prioritza la desestacionalització del turisme a la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre

Notícies relacionades