El Premi Jordi Cartanyà, impulsat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, premiarà enguany iniciatives innovadores impulsades per a empreses i professionals del sector turístic de la Costa Daurada i de les Terres de l'Ebre en el marc de la pandèmia provocada per la Covid-19. L'objectiu és reconèixer l'esforç del sector en moments difícils, així com distingir aquells projectes que han tingut la capacitat d'adaptar-se a les noves necessitats i demandes del moment.
El guardó incrementa la seva dotació total fins als 30.000€ i permetrà reconèixer fins a 6 iniciatives empresarials, dues per a cadascuna de les categories següents:
-Millor proposta innovadora i creativa que contribueixi a un desenvolupament turístic sostenible.
-Millor proposta d'eines i aplicació de noves tecnologies per a la comercialització turística.
-Millor creació de noves experiències turístiques.
El termini per a la presentació ja és obert i finalitza el 23 de novembre. Tota la informació de la convocatòria del Premi Jordi Cartanyà es pot consultar en aquest enllaç.
El Premi Jordi Cartanyà de turisme reconeixia en anteriors convocatòries la qualitat i originalitat de materials de promoció turística o de campanyes publicitàries endegades per agents públics i privats del sector, amb una dotació total de 6.000€. En aquest sentit, la presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació, Meritxell Roigé, destaca que s'ha treballat per donar una resposta adequada a la situació que està vivint el sector turístic enguany, marcada per la crisi sanitària i econòmica en què estem immersos. «Aquests guardons volen ser un impuls per al sector, per fomentar la seva capacitat de superació i de resiliència», afirma Roigé. De la seva banda, la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, reitera el compromís de la institució envers el sector turístic, «treballant plegats per adaptar-nos a cada situació amb valentia i creativitat».