Ajuntaments i altres ens locals

Assistència per a l’adequació de l’ajuntament a la normativa de protecció de dades

  • Estat En termini
  • Tipus d'actuació Assistència als municipis

Amb aquesta assistència, l’ens sol·licitant rep el suport de la Diputació de Tarragona en les actuacions següents:

- Elaborar el registre activitats de tractament,

- Adequar els formularis que utilitzi en paper, al dret d’informació

- Adequar els contractes/convenis existents amb encarregats

- Facilitar els contractes de confidencialitat, a signar pel personal

- Realitzar l’anàlisi de riscos de cadascun dels tractaments de l’ajuntament

- Valorar si els tractaments realitzats per l’ajuntament requereixen avaluació d’impacte

- Si algun dels tractaments requereix avaluació d’impacte en protecció de dades, col·laborar i donar les corresponents instruccions per a l’avaluació d’impacte

- Elaborar procediments per a l’exercici dels drets,

- Proposar polítiques de privadesa,

- Proposar protocol en cas de bretxes de seguretat


Documentació que cal aportar:

-Sol·licitud d'assistència municipal


-En el moment d’inici de l’assistència: el que sigui necessari per l’execució dels treballs



Requisits d'accés al servei:

Si l’ajuntament realitza la petició d’adequació a la normativa, es compromet a facilitar la informació necessària per portar a terme l’adequació i, una vegada elaborada la corresponent documentació, donar-li el tràmit que pertoqui a i aplicar-la.


Com es fa la petició:

A través de la seu electrònica de la Diputació de Tarragona, i haurà de ser presentada per:


- Els/Les alcaldes/esses o presidents/tes dels ens locals


- Els/Les secretaris/àries, interventors/res, tresorers/res i secretaris/àries interventors/res dels ens locals


- Càrrecs electes i el personal dels ens locals, degudament autoritzats pels respectius alcaldes/esses o presidents/tes

Ens locals de les comarques del Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre i el Baix Penedès següents:



- Ajuntaments de classe 3a i fins a 2.000 habitants (amb caràcter preferent aquells de menor capacitat econòmica i de gestió).

No subjecte a preu públic

Sense documents relacionats.

  • Sol·licitud Assistència Municipal

    Assistència per a l’adequació de l’ajuntament a la normativa de protecció de dades

    A partir del 29/07/2021
    Informació

    El tràmit "Sol·licitud Assistència Municipal" és el tràmit de sol·licitud d’assistència jurídica, econòmica i tècnica a la Diputació de Tarragona, d’acord amb el catàleg de serveis vigent. Per informació detallada del servei d'assistència al qual pertany el tràmit, consultar la Guia de serveis als ens locals del web de la Diputació de Tarragona" i enllaç a https://www.dipta.cat/

    Sense documents relacionats.

T'ajudem, contacta amb nosaltres