Ajuntaments i altres ens locals

Assistència en la creació i/o actualització dels registres municipals d'activitats a través de la plataforma SITMUN

  • Estat En termini
  • Tipus d'actuació Assistència als municipis

Amb aquesta assistència, l’ens sol·licitant rep el suport de la Diputació de Tarragona per a la:

 -  Creació i/o actualització del registre municipal d’activitats.

-   Creació i/o actualització del registre sanitari municipal.

Per al cas concret dels ajuntaments que ja disposen del Registre municipal d’activitats, en format fitxer Excel,  elaborat per la Unitat de Suport d’Activitats de la Diputació de Tarragona, el servei inclourà l’abocament de dades i l’assessorament personalitzat en la utilització de l’aplicació SITMUN.

Ajuntaments amb secretaria de classe tercera i fins a 2.000 habitants (amb caràcter preferent aquells de menor població, capacitat econòmica i de gestió).

En cas que l’ajuntament disposi de personal capacitat, el servei consistirà en tutories personalitzades per a que el personal de l’ajuntament pugui crear i/o actualitzar el registre municipal d’activitats o el registre sanitari municipal

La petició es durà a terme atenent  a la planificació indicada. Les assistències suspeses per causes imputables a l'ajuntament es reprendran un cop es faciliti de forma apropiada la informació/documentació requerida, sempre i quan no es perjudiqui la resta d'assistències en curs.


No subjecte a preu públic

Sense documents relacionats.

  • Sol·licitud Assistència Municipal

    Assistència en la creació i/o actualització dels registres municipals d'activitats a través de la plataforma SITMUN

    A partir del 28/12/2022
    Informació

    El tràmit "Sol·licitud Assistència Municipal" és el tràmit de sol·licitud d’assistència jurídica, econòmica i tècnica al Servei d’Assistència Municipal, d’acord amb el catàleg de serveis vigent

    Sense documents relacionats.

T'ajudem, contacta amb nosaltres