- Estat
- Tipus d'actuació Assistència als municipis
Amb aquesta assistència, l’ens sol·licitant rep el suport de la Diputació de Tarragona per a l’elaboració d’una proposta d’organigrama de l’ens local o de RLT o de la modificació d’aquests instruments.
En el cas de petició d’una proposta de relació de llocs de treball, l’assistència inclourà:
- L’elaboració de la RLT amb lliurament d’una Memòria que incorpora la proposta de RLT.
- L’assistència i assessorament en la negociació col·lectiva de la RLT, si és d’interès de l’ens local.
- El modelatge per poder aprovar la RLT o la seva modificació i l’assistència i assessorament en la tramitació de l’Expedient, que inclou, també, l’assistència i assessorament en les eventuals al·legacions durant la seva tramitació.
Sense documents relacionats.
-
Sol·licitud Assistència Municipal
Assistència en l’elaboració o modificació de l’organigrama de l’ens local o de la Relació de llocs de treball (RLT
A partir del 04/11/2015Informació
El tràmit "Sol·licitud Assistència Municipal" és el tràmit de sol·licitud d’assistència jurídica, econòmica i tècnica al Servei d’Assistència Municipal, d’acord amb el catàleg de serveis vigent
Sense documents relacionats.