- Estat
- Tipus d'actuació Assistència als municipis
Amb aquesta assistència, l’ens sol·licitant rep el suport tècnic de la Diputació de Tarragona en:
1. Informe d’instal·lacions i equipaments públics: Sobre l’estat, la conservació i el manteniment de les instal·lacions i els equipaments públics de titularitat municipal. Assessorament tècnic en general, solució de qüestions que puguin ser problemàtiques en el normal funcionament de les instal·lacions i equipaments públics de qualsevol naturalesa.
2. Informe de devolució de la garantia d’obres dirigides per la Diputació: Devolució de garantia d’obres dirigides per tècnics de la Diputació. Inspeccionar l’obra i elaborar l’informe corresponent sobre l’estat i el manteniment de les obres realitzades.
Requisits d'accés al servei:
Indicar un dels tipus de treball descrits anteriorment en el moment de la sol·licitud:
1. Informe d’instal·lacions i equipaments públics.
2. Informe de devolució de la garantia d’obres dirigides per Diputació
Ajuntaments de població inferior a 10.000 habitants Entitats Municipals Descentralitzades (EMD) de població inferior a 10.000 habitants Mancomunitats de Municipis de població inferior a 10.000 habitants Consells Comarcals
Subjecte a preu públic segons l'ordenança reguladora dels preus públics de la Diputació de Tarragona, vigent.
La Quantia del preu públic serà la que resulti de la suma del cost intern + cost extern:
1. Cost intern: per hora del servei prestat. S’estableix en funció del tipus de personal que intervingui, amb l’escala següent:
Grup A, subgrup A1.................46,60 euros
Grup A, subgrup A2.................38,75 euros
Secretari-Interventor................43,20 euros
Grup C, subgrup C1.................27,35 euros
Grup C, subgrup C2.................20,00 euros
Grup AP....................................17,85 euros
2. Cost extern (cost real del servei facturat pels adjudicataris, IVA exclòs).
Al preu públic s’aplicaran els coeficients / percentatges de reducció previstos a les Normes reguladores dels preus públics de la Diputació de Tarragona.
Coeficient ......... % reducció
Ajuntaments amb una població fins 500 habitants...................... 0,2 ................... 80%
Ajuntaments amb una població de 501 a 2.000 habitants........... 0,3 .................. 70%
Ajuntaments amb una població de 2.001 a 3.000 habitants........ 0,4 .................. 60%
Ajuntaments amb una població de 3.001 a 4.000 habitants........ 0,5 .................. 50%
Ajuntaments amb una població de 4.001 a 5.000 habitants........ 0,6 .................. 40%
Ajuntaments amb una població de 5.001 a 8.000 habitants........ 0,7 .................. 30%
Ajuntaments amb una població superior a 8.000 habitants......... 1 ..................... -
Consells Comarcals i ens supramunicipals:
- amb una població fins 25.000 habitants, .................................... 0,5 .................. 50%
- amb una població superior a 25.000 habitants............................ 1..................... -
L’import mínim que resulti per liquidació del preu públic, una vegada aplicats els coeficients anteriors, es fixa en 60€.
A la quantia resultant del preu públic, una vegada aplicats els coeficients/percentatges de reducció anteriors, s’hi ha de repercutir l’impost sobre el valor afegit (IVA), d’acord amb la normativa vigent.
Sense documents relacionats.
-
Sol·licitud Assistència Municipal
Assistència tècnica en informes tècnics (Enginyeria)
A partir del 21/10/2015Informació
El tràmit "Sol·licitud Assistència Municipal" és el tràmit de sol·licitud d’assistència jurídica, econòmica i tècnica al Servei d’Assistència Municipal, d’acord amb el catàleg de serveis vigent
Sense documents relacionats.